HUR kan man vara så jävla..?

Hur fan kan man ha en sån svinig och elak jävla syster. Som bara tänker på sig själv.
Men enligt henne så tänker hon på alla andra, men visst...det är ju verkligen sant det oxå.
Mår dåligt pga henne. Ångrar att jag flyttade in till henne, fattar inte varför jag gjorde det. Helt jävla sjukt.
Kan fatta varför andra inte gillar henne, Nu känner jag henne..vet vad hon går för.

Tack för att jag fick en ny lägenhet, ska bli så jävla skönt att flytta. Börja bygga upp mitt liv igen, UTAN idioten!


Fixa å grejsa nu sen iväg..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyck synd om dig lite mer. Så kanske folk hatar mig ännu mer, de som du anser hatar mig. Som du själv har sagt om dina vänner- "fööör de tycker ju att du är mycket bättre än mig" Det är väl därför de kallas vänner. Och du känner inte mig. Tydligen inte. Skillnaden mellan oss två är om du ropar på hjälp så kommer jag. Oavsett. Ropar jag. Är jag ensam.

Idioten signs out.

2007-01-20 @ 01:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0