Lördag.

Nu hamnade man framför datan igen, suttit framför tv:n typ hela dagen. Kollat tre filmer och har en massa kvar att checka. ;p

Vart vaken sen rätt tidigt...inte kunnat sova alls inatt. Vaknade igen att jag grät efter en helt sjuk jäkla dröm, ingen mardröm precis. Men det tar väl på en i guess. Men det är bara så konstigt att jag börjar gråta för det, å andra gången nu på några dagar. Whats wrong?

Vart annars ensam hela dagen då Linus har vart å kollat hockey. Har ändå vart okej, haft en liten filmdag för mig själv. (:

Btw så fyllde andra systern år igår. Grattis.
Fyra födelsdagar efter varandra på samma vecka. Ändå rätt coolt. :)

Nu ska jag väl dra mig till tv:n igen för inget mera hära.

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0