Torsdag.


Vart på praktiken idag som vanligt. Testade sitta i kassan idag igen. Ville egentligen inte för tyckte det var så hemskt förra gången. Men dom tvingade dit mig och det var faktiskt bra av dom för det gick skita bra! (:
Kan ha vart för att det var en lugnare person som lärde mig. Så satt i kassan nån timma eller så och även fixat med posten som då finns i kassa1. Lite tjorvigt men det gick.
Borde ha gjort detta förra veckan så hade jag haft mer dagar på mig, men sista dagen imån ju. Typiskt!
-
Slutade tidigare då jag skulle till stan och lämna in lite papper och sånt.
Så nu är jag hemma och ska väl stoppa på filmen jag spelade in igår kväll.
Finns inte mycket annat att göra så..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0