Måndag.

Måndag igen och vart på praktiken, trivs dära och dom är trevliga. Har för det mesta packat upp varor som man då gör på en affär. Testade sitta i kassan förra veckan men hojja vad stressigt det var, men det var nog pga tjejen som skulle hjälpa mig är väldigt stressig av sig och det smittade väl av sig. Så fick en lite skräck in för kassan. Men ska prova igen denna vecka. Fick iaf sluta tidigare idag och var en sväng på stan och hittade ett par byxor. (:

Nu är jag bara hemma och kikar på One tree hill, nya avsnitt eller gamla, vet ej. Men har då inte sett detta så. ?
Ska se klart det sen ska jag börja baka lite lussebullar.

Nu börjar filmen igen..

Kommentarer
Postat av: Lina

det går nya one tree hill avsnitt på söndageftermiddag och repris på måndag. :)

2007-12-19 @ 11:36:24
URL: http://d0nnan.blogg.se
Postat av: Lina

hmm, det vet jag inte dock. men tror inte det är mer än två ggr. sjunde himlen har ju gått på samma tid och det var inte längesedan jag såg det.
ska du upp till kiruna nu under jul? :)

2007-12-20 @ 10:38:47
URL: http://d0nnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0