Lördag.

God morgon! ♥

Lördag idag och denna vecka har gått väldigt snabbt och bara på måndag är dte julafton. Kan inte tänka mig det, känns inte alls som det heller!
Och ingen julkänsla fick man i år, som dom andra åren. Lite väl trist.

Sista dagen på ica var det igår. Innan jag slutade fick jag handla för 200kr. Var ju snällt av Pelle - chefen. (:
Ändå rätt tråkigt att inte komma tillbax dit nå mera. Trivdes dära. Menmen..
-
Har  gått och blivit sjuk eller nått. Jävligt täppt i näsan och halsen gör ont som fan, speciellt när man sväljer. Halsfluss på g?
Hatar att må så hära, speciellt nu när man är ledig oxå. Gaah!
Bara det går över tills på måndag. Så inte dom andra blir smittade eller nått, men då har jag gett igen iaf. Blev ju smittad av magsjuka förra julen. Så den julen var ju inte så skoj när alla gick omkring med magsjuka. Usch vad äckligt. ;p
-
Ska nu ta och käka lite frukost och troligen kika lite på tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0