Hos syster.

Kom just till syster. Dom håller på att städa för fullt för att sen julpynta och jag sitter hära.
-
Har som sagt vart på Ica idag och det var helt okej, dom jag pratat med är då trevliga, hittills iaf.. Har packat upp varor hela dagen, jobbigt men det går. Ska även få lära mig kassan, äntligen nått ställe man får göra det. Alltid bra med kassavana.
-
En gammal klasskompis började oxå praktisera där idag, och ska vara där i två veckor som jag. Han är då ingen het, rolig eller pratsam kille eller vad man kan säga. Jag blir faktiskt väldigt äcklad av honom. Speciellt när vi satt och käkade på lunchen, hojja vad äcklig man kan vara egentligen, Och jag är inte ensam om att tycka så. Ni kan tycka att jag är elak, men säg inget föränn ni träffat honom. ;p
-
Jobbar annars 8 - 16, het okej. Slutar inte allt för sent. Men jobbigt bara och byta buss på morgonen och sånt, men det går. Som typ allt annat. (:
-
Ska läsa lite andra bloggar nu sen kika hur långt dom har kommit i städningen.
Och senare kan förhoppningsvist älsk hämta mig.

Kommentarer
Postat av: marri

haha noo, är det marcus ? (:

2007-12-14 @ 13:25:09
Postat av: Sussie

Jaaa, det är det. Jobbigt läge. ;p

2007-12-17 @ 14:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0