Dagen efter julafton.


Julafton var igår och den blev bättre än vad jag hade förväntat mig. Har alltid firat i Kiruna och ville det nu oxå men detta år blev i Luleå. Typ hela familjen var samlade hos syster Anette. Kollade kalle, käkade mat och bara var. Helt okej.
-
Sen kom älsken och hämtade mig och vi for hem. Blev då att öppna klappen jag fick av honom. Och det var ett presentkort på tatuering. Så nästa år blir det äntligen att man kan tatuera sig. Fanns först ledig tid i ferbruari. Gud vad jag längtar. ;p
-
Idag har vi bara vart hemma. En riktigt lugn dag. Älsken ska ut och festa men inte jag.
Ska upp tidigt imån och bila upp till Kiruna med mamma, pappa, Lotta & Andreas + tre katter. Hojja vad det kommer bli trångt! Men upp kommer man iaf. Och ska äntligen få träffa Sofie. Ååååh, vad skoj!!
Inte träffat henne på skita länge och saknar henne som ett syk. (:
-

Jag hoppas bara att allt löser sig till nyår, med lokalen och allt. Mycket enklare och roligare om man har planer som blir av oxå. ;p

Ska kika om det finns nån film att kolla på tv:n.

God Jul
&
Gott Nytt År!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0