Onsdag.

Det är väldans tråkigt när man inte jobbar har jag kommit på,
visst har aldrig haft nå intresse att jobba, men pengar vill jag ha.
Å hur ska det gå ihop. Ja säg det. Men nu har jag vart "ledig"
i snart två veckor å jag håller på att bli tokig. Finns inte ett skit att
göra å det är skit varmt ute å här sitter man. Inte bra!

Får lönen imån oxå å dte var mer än vad jag trodde, så det var
verkligen värt besväret..att gå upp tidigt. ;p



Lulekalaset var i helgen oxå, fredagen vart väl lite sådär.
Fick en liten snefylla, inte det roligaste.
Men lördagen var mycket bättre. Fick iaf åka en karusell. (:

   


Har just bakat bullar. Så det luktar säkert i hela farstun.
Börjar bli min nya hobby. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0