Lördag.

Lördag nu och inget speciellt det händer denna
dag heller. trist. Längtar nästan till tisdag då
jag åker till Kiruna. Ska bli skönt att komma bort
härifrån. Bara bort från allt skit å tristheten.
Inte för att det finns så mycket mera att göra i Kiruna
dårå, men har lite mera folk att umgås med där +
mamma å pappa. (:

Och Sofie åker till London i september och ska försöka
spara pengar å fixa ett pass så jag kan hänga med i en
vecka iaf. Hade vart skoj. För att även se hur hon kommer
ha det där borta, för hon kommer vara borta läänge.
Kommer sakna henne som syk.


Det första jag hörde på morgonen när jag pratade med mamma
var att våran fågel Fabian har dött, inte det roligaste att
höra direkt man vaknar å inte alls! Bara så himla typiskt.
Visst bara en fågel men han var speciell. Mycket speciell.
Trist att sånt aka hända. Men sånt är livet. :/

Ska försöka hitta på nått att sysselsätta mig med, troligen
pärla lite. ;p
Men nu är maten klar så ska väl käka..image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0