Söndag.

Blidde lite partay i fredags hos Maria. Tänkte först inte dra ut, kände int för det å borde ha lyssnat på mig själv. Ska börja göra det. Känns det inte 'bra' att göra det så ska jag inte!
Var iaf ut å de var väl sisådär, var väl inte på g helt enkelt. Inte skoj hos Marri å blev inte mycket bättre på cleo. Irriterande när det blir så. Ville att syster å co skulle komma dit men inte. Ska även festa med dom händan efter. Mycket roligare då. Det kan jag lova. ;p Vet som aldrig vad som kan hända å det är bara skoj.

Men annars hemma med älsken i helgen, Najst. Å nu inget att göra. Så läsa lite sen hoppa i sängs.
Godnatt.


Btw hela jag känns deprimerad på nått jävla sätt. Vad är det för fel?!
Gaash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0