Vill sova.

Ont i huvudet å känner mig lite dåsig på nått sätt. Konstigt.  Vill bara sova, jätte trött men har typ sovit hela dagen men det räcker inte. Men jag har inte tid med det, måste plugga på tecken å läsa ut en bok tills imån. Jisses. Aldrig det kommer gå, filmningen kommer gå åt helvete. Det vet jag. Så vill inte filma sången. Å hon kan väl ändå inte tvinga mig, det skulle ju som vara lite pinsamt å bli filmad å inte kunna nått. Bara stå där å inte teckna nått när låten går. Never. ;p

Men det vart utgång igår dårå, å det var väl rätt okaj. Men sa saker som man inte borde ha sagt. Det ska man hålla för sig själv. Men sagt är sagt. Fan!
Men älsken kom och hämtade mig vid två tiden, skönt att inte behöva gå hem. Så himla ont i fötterna får man juh då.
Iaf ska nu försöka plugga. Yee right. ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0