Soligt värre.

Vaknade idag redan vid 11 tiden och var rätt pigg oxå..väldigt skumt för mig.  Är alltid trött och kan sova hela dagarna.. Menmen..
Inte sova längre så jag och Linus gick upp och kikade på Prison Break istället. Bra serie det dära och mycket spännande blir det nog nästa gång. ;p

For iaf sen till bobbo och köpte oss lite dricka sne vidare till syster. Kom dit men ingen öppnade dörren så ringre och dom låg på andra sidan nedanför balkongen och solade. Dom såg då bara för roliga ut. Håret stod typ åt alla håll. Typ nyvakna.(:
Fick iaf mina grejjer som jag glömde där igår när jag hade så brottom till bussen. ? Ööhh, nja brottom kanske inte men glömsk är jag då, när man har en massa annat på tankarna, just denna tid. Jobbigt värre.
Blev hemkörd av älsken..fixade mig och grejsade lite..ska tydligen ut ikväll. Inte ut men dra förbi Marri en sväng å umgås lite granna. Kan väl bli skoj. ?

Men ett väldigt fintfint väder är det då idag. Länge sen det. Najst.

_____________________________________________________

Hojja, vad mycket man har att tänka på nu då. Har iaf bestämt mig att nu blir det flytt till syster, vill egentligen inte men eftersom dagarna går och jag är där oftare och börjar göra mig hemmastadd så känns det faktiskt lite bättre. Så det kommer väl bli bra att bo med henne. Efter lite bråk och skit löser vi alltid det och blir sams. Som systrar gör. Men hon kan då gå mig på nerverna riktigt ordentligt. ;p

Nu kom älsklingen och ska väl gosa lite granna.

-Over and out-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0