Just home..

Nopp, ingen skola blidde det idag. Sket sig med busshelvetet. Menmen..
Hemma och har faktiskt pluggat. Förvånande kanske lite, iaf jag. ;p
Minnet börjar komma tillbax vad alla dessa ord är på teckenspråk.
Bara å lära sig [hyff] å [paff] å allt annat shit. Jisses.
Men känner ändå inte att det kommer gå så himla bra imån. Gaah.

Men ja nu tagit en paus å vet inte alls vad jag ska göra. Kanske kolla lite film. ?
Hade ju som vart en bra ide men då går alltid tiden så snabbt och det har jag inte tid med. Vill att dessa sista timmar av veckan ska gå så segt. Inte ofta jag vill det men nu behöver jag tid.

Skita skojj helg det kommer bli dårå, måste plugga till provet på måndag. Booring.
Jag som vill umgås med älsken så mycket som möjligt. Men får väl vänta med det till nästa helg.
Inte skoj!

-OverAndOut-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0