En till..

Skaffat mig ännu en till blogg, har bara blivit så efter syster.
Lite väl onödigt att ha flera men är ändå en skoj grej.

Denna dag började då med att man försov sig igen som vanligt,
börjar bli en vana det dära. Jobbigt värre.
Men hann som tur med bussen till skolan och fick lite små grejs
som måste göras. Men ingen riktig lektion hade vi. Great.

Sen for jag med syster till blodgivaren och hon lämnade lite blod, får ju
själv inte lämna p.g.a att jag har för lågt blodvärde. Irriterande!
Skyndade oss sen till bussen, och bestämde mig att hänga med henne
hem. Gjorde som vanligt inget. Men det är riktigt najst det också.

Måste som känna mig lite mera hemma dära, ska flytta in dit i augusti.
Vill egentligen inte alls det, vill bo kvar hära i min egna lägenhet, så skönt
och bo själv. Och trivs hära väldigt bra, men måste ändå flytta ut typ i december
ändå så.. Så egentligen gör väl inte nån månad nått. ?
Kommer kännas som när vi bodde hemma igen, massa bråk
och skit. Men hon får skylla sig själv när hon tvingar mig att flytta in. ;p
Men nu får man som en roomie. (: Skoj. ?

Efter systerbesöket i några timmar och efter hon slocknat for jag hem.
Tänkte hinna plugga lite och få lite skolgrejs gjort men icke. Det går
aldrig som man planerat.
Skjuter bara upp det hela tiden. Tänk om man skulle göra klart direkt man
fick saker. Men nää, inte då jag. Alltid göra det i sista sekunden. Gaash!

Nu ska jag sova och komma bort från allt skit några timmar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0