Till Kiruna snart. ?

Tänkte nyss ta å kika lite tv men icke...dnen funkar inte eller kanalerna är väck. Är väl nå fel på nätet eller vad det är. Gaah.
Vaknade flera gånger i morse av att alla klockor ringde olika tider men inte gick jag upp för det. Gick till sist upp vid 12 tidenSofie ringde. Kanske dax att kliva upp tänkte jag när jag hade en massa att göra. Men redan klart å är väldigt uttråkad. Skönt att jag åker till Kiruna redan idag. Hoppas bara att Anette kan köra, att Micke har kommit hem med bilen...annars blir det att åka imån. Hojja orkar eller vill inte vänta tills då. Vill hem nu. Ligga å gassa ute på altanen. Men enligt Lotta så är det en massa regn dära nu. Inte det roligaste precis. Men det duger väl, hellre ändå att vara där runt folk än hära i lägenheten helt ensam. Blir snart skitzo. So fucking boooring!

I helgen har det annars int hänt så mycket. Bara vart hemma med älsken typ. Men det duger det oxå. Bara jag får va med han så spelar inget annat nå roll.
Å inte hann man träffa Marri å Emppo heller innan man far. Väldigt trist. Kommer ta år å dar innan jag träffar dom igen. Ååååh. Trist!
Men dom får väl ta å komma förbi Kiruna. Det hade då vart nått. (:

Har ingen aning alls vad jag ska hitta på nu när int ens tv:n funkar. Å är less på datan...faktiskt.
Konstigt, konsigt. ;p


-Over and nothing.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0