Helgens händelser.

Redan söndag å har haft så mycket för mig att jag inte har hinnit skriva hära.
Men iaf som sagt bor jag med syster nu. Går alldeles utmärkt fast man kan bli live små irritarerad på henne men hon är ju allt min syster så vad kan man förvänta sig. ;p


Var iaf ut i onsdags, jag å tjejorna drack lite hära å for sen vidare till Brasse, å där var det då inget speciellt. Men hallå det är ju Brasseriet så det är ju valigt att de är trist där, alltid är det så, så man frågar ju sig själv varför drar man alltid dit. ? När man lixom vet att det kommer bli trist. Menmen skojjigare att ligga hemma iaf. ?


Tordagen kom och jag blev 20år, så nu är man gammal. Visst känns inget annorlunda nu men det kommer...säkert.
Det var min födelsedag men har inte varit på så dåligt humör som jag var då på länge. Å vette fan varför jag var så. Vaknade på fel sida som man säger. Men förlåt för mitt humör!
Men man hade eller har väl så mycket i tankarna å det kom väl ut å surhet så.. I guess.
But whatever.  Käkade lite tårta med familjen, drog sen på staden, var in på systemet. Skita coolt juh. Får ju som köpa dära nu. ;p
Sen köpa hårfärg. Var som dags. Sedan hem för att åka till örnäset med syster å handla...lite väl onödigt men vad ska man göra när det man måste ha inte finns på detta skit porsön. (?)

Färga håret som först blev rött, Lotta tyckte brunt. Nåånää, rött!  
I med nästa färg å blev väl okey, tills vidare iaf.


Somna sen vid tre å upp vid åtta. Börja fixa sig å sedan dratta iväg till parken å börja supa med klassisarna, men mest med tjejorna. Dom som räknas dårå. Resten typ bara skit.
Var helt okaj. Å blev lite på fyllan redan då. Haha. Men in i kyrkan å lyssna på en prälle? Kanke inte men nån tant iaf. Å några elever som pratade. Ammy hon hade då ett bra tal. (:
Vidare till skolan och jadu få betygen å sånt shit, å sen ut.!

...Låten som vi då skulle sjunga gick åt helvete, men så är det när ingen i klassen bryr sig då blir det bara skit. Men skitsamma. Skoj å komma ut till familjen å älsken iaf. Å massa grjs fick man dårå. Tacktack! (:
Sen åka raggarbil upp till staden. Var då skojj.

Blev som lite drickande mer i parken..drog t.o.m till systemet å fyllde på. ;D Vad man kan vara sjuk.
Hämtad sen av mamma å pappa..till anette å fikade å så.

Blev som lite stressigt sen när man var tvungen att åka hem å fixa till sig lite granna innan man skulle iväg till staden..till Annikafest. Var helt okaj. Till Cleo, borde ha dragit till Grace istället, men lite väl sent påtänkt nu. Bara å försöka ha så skojj som det går på Cleo. Å det blev som dete blev. Lite för mycket fylla och skit. Var inte alls meningen. Förlåt!

Sedan var man tvungen att dra på Mios doplördag morgon så inge mycket sömn blidde det då heller.
Kyrkan först å sen till Mickes föräldrar å fika lite granna.
Det blev då väldigt länge man var dära. Ville sen bara hem. Inge skoj alls å gö nått sånt dära å bli med på massa foton när man är bakis och ser ut som jadu vette fan vad. ;p


Nu sitter man hära och är trött efter helgens händelser. Har ändå vart rätt okaj, men hade då kunnat vart bättre, men inget man kan göra nått åt nu. Shit happens.

Ska väl ta å hoppa i sängs nu..i guess. Men vill inte sova utan älsken.
Speciellt inte nu när mamma har skrämt upp mig med allt skit snack om den dära idioten som trackaserar (hur det nu stavas.) mig. Inte det roligaste precis.

But whatever. Godnatt.

-OverAndOut.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0