Söndag.

Redan söndag och mår väl ändå rätt så bra efter helgens händelser. Kiruna festivalen var man då på med älsken. Riktigt skoj att han kom hit. (:
Blidde först lite fest hära hos mig under fredagen, helt okaj. Lördagen blidde lite som den blev, men till sist till Sofie å festade lite granna.
Upp mot staden och kika lite artister. Såg dock inte alla man då skulle se men brukar väl bli så. Såg iaf The Rasmus. Great. :)
Träffade oxå typ alla man inte sett på år å dar. Var riktigt skojj det. Å klassfesten skulle bli av snart, har jag för mig att vi snackade om. Hade då vart skita skojjsigt. ;p

Jadu, nu sitter man iaf hära medans syster ligger och sover. Ska väl oxå gå å sova snart, men först blir det att kika lite tv.
Å vill till Luleå nu. Men inte först om typ en månad om jag nu int får nå jobb om några veckor, då blir det av dit tidigare. Så man får ju se...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0